اللهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِوَالأَرْضَ وَلاَ يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ لاَ إِکْرَاهَ فِي الدِّينِ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَانفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ * اللّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُواْ يُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِينَ کَفَرُواْ أَوْلِيَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُون
خداى يکتا که جز او کسي شايسته ستايش نيست / او هميشه زندهء پا برجاي است /(پس) هيچ گاه خواب سبک و سنگين او را فرا نمي گيرد /آنچه در آسمان ها و آنچه در زمين است در سيطره مالکيّت و فرمانروايى اوست /مگر مي شود کسي شفاعت کند(مردم را) بدون اجازهء او / به پيدا و پنهان ايشان آگاه است / وايشان ذرّه اي از دانش او را احاطه ندارند / مگر به آنچه او بخواهد / دامنه تخت (سلطنت) او آسمانها و زمين است/ نگهداري اينها برايش کاري نيست / و او بلند مرتبه ترين و بزرگ مطلق است در دين اجباري نيست،فرق ميان پيشرفت و سقوط بيان شده است/ پس آن کس که طغيانگر بودامّا به خدا ايمان آورد به بهترين دستاويز نجات (از پرتگاه) رسيده است که پاره شدني نيست /و خدا شنوا و دانا است./ خدا پشتيبان افراد باايمان است آنها را از تاريکيها بيرون مي ‌آورد و به طرف نور ميبرد/ به همان صورت به کساني که طغيان کردند کمک ميکند چنان که آنها را از نور بيرون آورده به درون تاريکيها ميبرد/.آنهايند اهل آتش جهنّم و هميشه در آن خواهند بود دريافت کد خطرناک ترین تروریست‌های سلفی دنیا +عکس

پر بازدید کننده ترین وبلاگ تخصصی ضد فراماسونی فارسی زبان

خطرناک ترین تروریست‌های دنیا که در حال حاضر بیشتر آنان در سوریه حضور دارند به شرح زیر است:



1- ایمن الظواهری: 

ايمن الظواهري نفر نخست در اين فهرست، يك پزشك مصري بوده و هم اكنون حدود 62 سال دارد. او مانند بن لادن شخصيتي الهام بخش براي نيروهاي جهادي نيست از اين رو تلاش مي كند براي خود نقشي مهم تر در امور اجرايي پيدا كند. نقشي كه به نوشته مجله «‌اكونوميست» تاكنون به خوبي از عهده آن برآمده است. به نوشته اين مجله «‌از سومالي تا سوريه شاخه هاي القاعده پراكنده بوده و گروه هاي جهادي مشغول كارند. آنها قادرند نيروهاي بيشتري را اجير كنند حتي بسيار بيشتر از زماني كه 25 سال پيش اسامه بن لادن اين شبكه را تاسيس كرد». بدون ترديد واشنگتن بزرگ ترين جايزه  خود را كه  25 ميليون دلار باشد براي وي تعيين كرده است.

2- ناصر الوحیشی:

«‌ناصر الوحيشي» امير شاخه «القاعده در شبه جزيره عرب»‌ است كه تقريبا 36سال دارد و منشي مخصوص اسامه بن لادن در افغانستان بوده است. او بعدها از افغانستان به كشورش يمن رفت و در آنجا زنداني شد تا اينكه درنهايت سال 2006 موفق به فرار از زندان گرديد. درگزارش «سي ان ان» ‌آمده بود كه برخي اشخاص آشنا با او گفته بودند ناصر الوحيشي فردي لاغر اندام است و روحيه اي شوخ طبع دارد. به همين دليل در كمتر عكسي مي توان او را در چهره اي  اخم آلود ديد. واشنگتن و صنعا به رغم تلاش هاي خود تا كنون نتوانسته اند وي را دستگير كنند. طرفداران او هم اكنون نيز در جنوب يمن فعال هستند.

 

3- ابراهیم العسیری: 

«ابراهيم العسيري»‌ 31ساله است كه مغز متفكر القاعده در جزيره العرب و سازنده بمب هاي اين شبكه به شمار مي رود. كسي كه توانسته است خطرناك ترين انواع اين بمب ها را توليد كند. حتي گفته مي شود او مبتكر نوعي بمب به نام «‌بمب شلواري» است كه در كريسمس سال 2009 نزديك بود يك هواپيماي آمريكايي را بر فراز ديترويت سرنگون كند. يا بمب هايي كه به صورت جوهر پرينتر كامپيوتر بود  و او توانست دو نمونه از آنها را به وسيله هواپيما پيش از كشف آنها در دوبي و لندن به مقصد آمريكا بفرستد. برجسته ترين ابتكار عمل العسيري دراين زمينه  پركردن جاي بند شلوار برادرش با مواد يك بمب بود كه به منظور اجراي يك عمليات انتحاري تعبيه شده بود. آن برادر قرار بود از اين بمب براي كشتن محمد بن نايف وزيركشور عربستان استفاده كند اما دراين كار ناكام ماند و خودش نيز كشته شد. اين نخستين بار بود كه العسيري از ماده شيميايي «‌بي اي تي ان»‌ استفاده مي كرد. ماده اي كه تركيبي سفيد رنگ و بدون بو است و دستگاه هاي مجهز به انواع اشعه هاي ايكس قادر به كشف آن نيست.

 

4- احمد عبدی جودان:

 «احمد عبدي جوداني» معروف به مختار ابوالزبير است كه رهبر «جنبش الشباب» سومالي به شمار مي رود. آمريكا براي دستگيري او مبلغي معادل 7 ميليون دلار تعيين كرده است. جنبش الشباب به وسيله او به يك متحد رسمي القاعده تبديل شد و تحت فرمان آن قرار گرفت. سي ان ان، جوداني را لاغر توصيف كرد كه از طريق اندك تصاوير منتشر شده از او نيز به چشم مي خورد. او يكي از اعضاي شبكه هاي تروريستي است كه آشكارا و بدون واهمه پيام هاي صوتي خودش را ارسال مي كند .

 

5- مختار بلمختار: 

يكي از شخصيت هاي برجسته سازمان القاعده در «بلاد مغرب اسلامي» است. وي همان كسي است كه گردان هاي «امضا كنندگان با خون» ‌را تاسيس كرد و اين گردان توانست حمله اي مرگبار را عليه تاسيسات «اميناس» در جنوب الجزاير ترتيب دهد. در اين حمله كه سه روز طول كشيد حدود 40 كارمند خارجي يك تاسيسات گازي كشته شدند. شبكه سي ان ان مي گويد بلمختار به دليل دست داشتن در قاچاق سيگار به «آقاي مالبورور» شهرت دارد و گفته مي شود توانسته است از اين طريق ميليون ها دلار بدست آورد. يكي ديگر از راه هاي درآمد گروه او، به گروگان گرفتن توريست هاي خارجي و فديه گرفتن بابت آزادي آنها بود. بلمختار سال 1991 بود كه براي جنگ با كمونيست ها به افغانستان سفر كرد و يكي از چشم هايش را دراين جنگ از دست داد. براي همين گاه به او مرد « يك چشم » نيز مي گويند.  دولت آمريكا براي دستگيري او 5 ميليون دلار پاداش تعيين كرده است

 6- ابومحمد جولانی: 

«ابومحمد الجولاني» ‌رهبر «جبهه النصره»‌ است. اين گروه در سال 2012 تاسيس شد تا به عنوان يكي از نيرومندترين گروه هاي شورشي در سوريه فعاليت كرده و با نظام حاكم براين كشور درافتد. گفته مي شود جبهه النصره حدود 10 هزار نيرو دارد. سي ان ان گفته است اطلاعات پيرامون الجولاني بسيار اندك است به طوري كه حتي تابعيت او نيز روشن نيست. اما گفته مي شود او مانند يك جنگجوي عراقي از مهارت خوبي برخوردار است. پژوهشي را كه موسسه «كيليام» در لندن انجام داده نشان مي دهد وي در نشست هاي مشترك با فرماندهان ساير گروه ها نيز پيوسته چهره اي پوشيده داشته است. همچنين گفته مي شود او يك جهادي سوري است كه احتمالا روابط تنگاتنگي با ابومصعب الزرقاوي يكي از رهبران شبكه القاعده در عراق داشته است.

 7- ابوبکر البغدادی: 

 ابوبکر البغدادی گروه «دولت اسلامي عراق و شام» (داعش) را رهبري مي كند. وي با الجولاني رهبر جبهه النصره اختلاف دارد و سال گذشته يك بار اعلام كرد «النصره» بخشي از اين گروه است اما الجولاني بلافاصله اين مساله را رد كرد. با اين حال به توصيه رهبري القاعده اين دو گروه به فعاليت و همكاري با يكديگر ادامه دادند و هم اكنون نيز در مناطقي از جمله ديرالزور با يكديگر مشاركت دارند.

اما در عراق، البغدادي يكي از كساني است كه طي مدت اخير توانسته است حملات تروريستي در اين كشور را تشديد كند. به طوري كه علاوه بر ترور شخصيت هاي سياسي و نظامي،  روزي نيست كه عراق خالي از انفجارهاي خونين عليه شهروندان عادي و بخصوص شيعيان باشد. سي ان ان درباره او گفته است البغدادي آمادگي هرگونه حمله اي ازجمله حملات صرفا با انگيزه هاي مذهبي را دارد. البغدادي مسوول مستقيم تعداد روز افزون كشته شدگان بيگناهي است كه در عراق به كام مرگ كشيده مي شوند. آمريكا براي دستگيري او جايزه اي معادل 10 ميليون دلار تعيين كرده است.

 8- سراج الدین حقانی: 

«سراج الدين حقاني»  فرزند بنيانگذار «گروه حقاني» و مسوول چندين حمله خونين تروريستي در كابل طي سال هاي اخير است. اين گروه رابطه اي تنگاتنگ با القاعده و طالبان دارد. آمريكا سراج الدين را كه مردي چهل ساله است مسوول قتل و جراحت بيش از يك هزار سرباز آمريكايي در افغانستان مي داند و با تعيين جايزه اي معادل 5 ميليون دلار مترصد روزي است كه بتواند وي را دستگير كند.

 

 

9- ابوبکر شیخو:

رهبر جنبش بوکوحرام در نیجریه است که برای دستگیری وی مبلغ 7 میلیون دلار جایزه تعیین شده است.

 

10- دوکو عمروف:

«دوکو عمروف» که از او به عنوان رهبر اسلام گرای روسیه یاد می شود از مسلمان قفقاز خواست تا علیه دولت مرکزی روسیه جهاد کنند.

 وی در یک پیام ویدوئی ۱۰ دقیقه ای گفته است: «هم اکنون باید علیه دولت مرکزی جهاد مقدسی را شروع کنیم و زن و مرد اسلحه به دست گرفته و جمهوری هایی که اکثریت آن را مسلمانان تشکیل می دهد از بند روسیه نجات دهیم.»

 برای دستگیری وی نیز 5 میلیون دلار جایزه تعیین شده است.

 

 

این افراد در حالی همه از تروریست های شناخته شده معرفی شده اند که همه در کادر رهبری القاعده قرار دارند و یا از آن پیروی می کنند، القاعده ای که سازمان اطلاعات آمریکا و انگلیس با پول سعودی ها آن را تشکیل دادند و بر اساس شواهد بسیار همچنان کنترل آن را در دست دارند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره

فراماسون ها، .دجال، شیطان پرستی، کابالا، امام زمان (عج)، ظهور، اسلام ،یهودیت،مسیحیت،دشمن شناسی، منجی شناسی، ، ائمه،پیامبر، بیت المقدس ، صهیون ، اسرائیل ، ایران ، شیعه، سنی ، وهابیت ، بهایی، بودا، رسانه
پروفايل
نويسندگان antifreemason
تازه ترين مطالب antifreemason
موضوعات
آرشيو
لينکدوني
پيوندها
ظهور نزدیک است
مقتدر مظلوم
جنبش سایبری 313
رقص شیطان
آنتی فراماسونی
سلام بر ابراهیم((شهید ابراهیم هادی))
انجمن ضد فراماسون های ایرانی
غرب شناسی
ضدماسون
ضدصیهونیست
جنبش ماسون ستیزی
دست پنهان شیطان
رئیس جمهور مجازی
دجال کیست ؟
اخبار و مقالاتی پیرامون آخرالزمان، ظهور موعود آخرالزمان عج ...
بیداری اندیشه" target="_blank" >تالار بیداری اندیشه
پخش زنده و مستقیم از حرم امام علی , حرم امام حسین , حرم حضرت ابوالفضل عباس , حرم امام موسی کاظم , حرم امام رضا . حرم امام جواد علیه السلام و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و مسجد کوفه و مسجد سهله و مدینه منوره و مکه مکرمه
پخش زنده از حرم امام حسین علیه السلام
پخش زنده حرم امام رضا علیه السلام
بانک صوت و فیلم مذهبی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان antifreemason و آدرس antifreemason.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جستجو
امکانات سايت